Mikä AI Controller -tila ja miksi?

FabricAI:hin on 28.3.2025 julkaistu AI Controller -tila. AI Controller -tila on kehitetty tarpeeseen, jossa FabricAI:ssa käsiteltäviä asiakkaita on paljon (useita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia) ja asiakkaita halutaan käsitellä massana ilman, että asiakkaita tarvitsee valita suosikeiksi tai ylipäätään päivittää jatkuvasti asiakasvalintoja FabricAI-portaalin oikean laidan sivupalkissa.

HUOM! Jotta AI Controller -tila toimii kuten sen on tarkoitettu, suosittelemme, että asiakkaat on jaettu mahdollisimman selkeästi eri tiimeihin ”Organisaatio” -välilehdellä.

Miten AI Controller -tilan saa käyttöön?

Valitse FabricAI-portaaliin kirjauduttuasi vasemmasta yläreunasta ”Asetukset”. Asetukset aukeavat näkymään ”Sovellusasetukset”. Ylimpänä asetuksissa on ”AI-Controller” -tila. Täppää oikean reunan valintapalkki valituksi, kuten kuvassa, niin saat tilan käyttöön.

Kun tila on valittu ja siirryt takaisin ”Laskut” -välilehdelle, on yllä olevan kuvan huomion mukaisesti oikean reunan sivupalkki hieman eri näköinen, sillä normaalisti käytössä oleva asiakasvalitsin on vaihdettu alla olevan kuvan mukaiseksi valitsimeksi. Käytännössä nyt voit valita aktiiviseksi (eli hakea asiakkaiden odottavat laskut jonoon)

a) Kaikki asiakkaat, joihin käyttäjätunnuksellasi on oikeus

b) Tietyn tiimin asiakkaat

c) Haluamasi asiakkaan

Kun olet valinnut esimerkiksi tietyn tiimin aktiiviseksi, saat laskujonoon näkyviin kaikkien ko. tiimin asiakkaiden ”Odottaa tiliöintiä” -tilassa olevat laskut. Voit myös katsoa kaikkien näiden asiakkaiden ”Virhe”-tilassa olevia laskuja.

HUOM! Jos valitset yli 100 asiakasta kerrallaan näkyviin, et toistaiseksi nää keskellä ylhäällä olevia Asiakasmuistiinpanoja. Lisäksi AI Controller -tilan käyttäminen ei toistaiseksi träkkäydy FabricAI:n analytiikkaraportteihin laskujen käsittelyyn kuluvan ajan osalta.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.