Alla olevalla videolla on käyty läpi esimerkkejä siihen liittyen, millä toimilla saatat tahattomasti haitata Itseohjautuvan automaation toimintaa.
Lisäksi tässä lisää esimerkkejä ja toimintaohjeita, miksi asiakkaalla ei välttämättä mene optimaalisesti laskuja täysin automaattisesti kirjanpitoon ja miten asiaa voitaisiin parantaa:
- Vaikuttaako FabricAI-käyttäjä asiakkaan laskuilla rivien määrään? (Poistetaan esim. nollarivejä, tai yhdistetään rivejä)
- Jos kyllä, onko mahdollista lopettaa?
- Kirjoitettaako FabricAI-käyttäjä asiakkaan laskujen riviselitteisiin lisää tietoa?
- Jos kyllä, onko mahdollista lopettaa?
- Onko asiakkaan laskuista merkittävä osa yli 2000€ loppusummaltaan?
- Jos kyllä -> nosta Itseohjautuvan automaation summarjaa FabricAI-portaalin Asetukset-välilehdeltä
- Onko asiakas ollut vasta vähän aikaa nyt hyödynnettävässä kirjanpito-ohjelmassa? (alle 6kk)
- Jos kyllä -> odotetaan tarkkuuden paranemista, eli jatketaan laskujen käsittelyä FabricAI:sta, tarkkuus paranee kun ostolaskuja saadaan lisää kirjanpitoon
- Onko asiakkaan tiliöintikäytännöissä ristiriitaisuuksia historiassa? Ts. onko asiakkaan tilikartta tai tiliöintikäytännöt muuttuneet?
- Jos kyllä -> räätälöidään tekoälyn koulutusmateriaali alkamaan uusien käytäntöjen aloituspäivästä. Ilmoita mistä päivästä alkaen haluat milläkin asiakkaalla tekoälyn koulutusaineiston otettavaksi osoitteeseen tuki@fabricai.fi (oletuksena käytetään aina viimeisen kahden vuoden ostolaskuja)
- Onko asiakkaalla monimutkainen dimensioseuranta, joka on FabricAI-käyttäjän vastuulla?
- Jos kyllä -> automatisoidaan tekoälyn avulla dimensiot mahdollisimman pitkälle – täytä tämä lomake ja toimi tämän ohjeen mukaan
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.