Laskun tilat FabricAI-portaalissa
Lasku nousee FabricAI-portaaliin yleensä silloin, kun se on hyväksytty asiakkaan toimesta. Tämän jälkeen se voi olla portaalissa neljässä eri tilassa:
1. Odottaa tiliöintiä
Tämä tila tarkoittaa, että automaatio on tehnyt laskulle ennusteensa ja se odottaa ihmisen tarkastusta ja tarvittavia muutoksia.
2. Virhe
Virhe-tilassa olevat laskut ovat syystä tai toisesta jääneet palautumatta kirjanpito-ohjelmaan. Tämä voi johtua muun muassa seuraavista asioista:
- laskulla on jokin virheellinen tieto
- kirjanpito ohjelmassa on jokin asetus joka estää laskun päivittymisen
- lasku on jo käsitelty loppuun kirjanpito-ohjelmassa
- automaatio on tehnyt jonkin virheen joka estää laskun päivittymisen
Tämän linkin takaa voit tarkastella eri virhekoodeja: Virhekoodit
3. Tiliöity
Kun lasku käsitellään FabricAI-portaalissa, se siirtyy tiliöity-tilaan. Tämä tarkoittaa että laskulla näkyvät tiedot on palautettu kirjanpito-ohjelmaan ja lasku on siirretty reskontraan. Laskut näkyvät tässä tilassa noin kahden kuukauden ajan, jonka jälkeen tila tyhjennetään.
4. Tiliöity automaattisesti
Tästä tilasta voit halutessasi tarkastaa Itseohjautuvan automaation automaattisesti käsitellyt laskut. Kuten Tiliöity-tilan laskut, myös tässä tilassa olevat laskut on palautettu kirjanpito-ohjelmaan ja siirretty reskontraan.
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.