FabricAI:lla on käytössä omat asiakaskohtaiset manuaalisäännöt, joita asiakastuki voi pyynnöstä tehdä. Olemassaolevia sääntöjä ei valitettavasti pääse käyttäjänä tarkastelemaan, mutta voit aina ottaa yhteyttä tukeemme (tuki@fabricai.fi), mikäli on tarpeen saada niistä tietoja.
Sääntöjen on ensisijaisesti tarkoitus olla sellaisia tilanteita varten, joissa tekoäly ei voi tehdä samaa tai se suoriutuu heikosti, joten suosittelemme uusien asiakkaiden kohdalla aluksi seuraamaan kuinka hyvin tekoäly oppii ennen kuin korvataan käsittelyä manuaalisäännöillä. Neuvomme asiakastuessa mielellämme lisää.
Mitä säännöillä voi tehdä?
- Toimittajakohtaiset pakotukset
- Kirjauspäivän muuttaminen eräpäiväksi
- Käsittelysäännöt laskulla lukevien (esim. viite-) tietojen perusteella
- Kiertolistojen ohjaukset (kun käytössä on prosessi Vaihtoehtoinen kierrolla)
- Oikean kirjanpitotilin ohjaukset
- Oikean kustannuspaikan ohjaukset
- Ohjaukset, jotka pohjautuvat tekoälyn (esim. tili- tai kustannuspaikka-) ennusteisiin
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.