Alla olevalla videolla käydään läpi, miten asiakaskohtaisia FabricAI-muistiinpanoja voi käyttää uudessa FabricAI-portaalissa.
Asiakasmuistiinpanot löytyvät laskunäkymässä laskulistauksen yläpuolella ja sen tarkoitus on, että kunkin asiakkaan kohdalla olisi helposti näkyvillä olennaiset tiedot, jotka tulisi ottaa huomioon aina kun kyseisen asiakkaan laskuja käsitellään.
Muistiinpanoihin voi kirjoittaa joko itselleen yksityisiä tai yhteisiä merkintöjä, jotka näkyvät koko tiimille jolla on asiakkaaseen oikeudet.
Toiminnallisuus aukeaa Asiakasmuistiinpanot -otsikon oikealta puolelta nuolesta klikkaamalla ja sulkeutuu samasta kohdasta.
Avautuvan laatikon alalaidassa on tekstikenttä, jonne uusi muistiinpano kirjoitetaan ja sen vasemmalta puolelta valitaan joko Tiimi tai Yksityinen merkintä. Merkintä tallennetaan tekstikentän oikeanpuoleista nuolta klikkaamalla.
Tämän jälkeen merkintä ilmestyy näkyviin Asiakasmuistiinpanot -laatikon keskelle, kun oikea asiakas on valittuna vasemman laidan luettelosta. Laatikon ylälaidasta voi valita näkyviin kaikki merkinnät, tai vain tiimille näkyvät tai yksityiset merkinnät.
Jos käyttäjä tekee tiimille yhteisen uuden merkinnän, niin muille saman tiimin käyttäjille näkyy asiakasmuistiinpanojen kohdalla keltaisella pohjalla ”1 lukematta” -ilmoitus, jonka käyttäjä voi sitten merkata luetuksi. Ilmoitus näkyy, vaikka toiminnallisuuden laatikko olisi pienennettynä.
Jos käyttäjä haluaa, että jokin merkintä olisi aina näkyvillä ja kiinnittämässä huomion, niin merkinnän kohdalla voidaan klikkaamalla nastan kuvaketta kiinnittää muistiinpano, jolloin lukemattomien muistiinpanojen tapaan se näkyy aina huomautuksella ”merkitty” Asiakasmuistiinpanot -otsikon oikealla puolella. Muistiinpanojen kiinnittämiset ovat yksityisiä, eli eivät näy koko tiimillä.